Voor medewerkers

Via onderstaande telefoonnummers kunnen medewerkers van Surplus zo snel mogelijk hun vraag op de juiste plek stellen:

  • Centrale telefonie: 076 – 208 28 00 > Doorverbinden naar collega of afdeling binnen Surplus.
  • Klantenservice: 076 – 208 22 00 > Als medewerker van Surplus kun je bij de klantenservice terecht met inhoudelijke vragen over indicaties, toepassing van wet- en regelgeving in de zorg en overbruggingszorg. Ook voor vragen over de registratie van de klantgegevens en zorgtoekenningen kun je bij klantenservice terecht.

Via onderstaande links kunnen medewerkers van Surplus inloggen op verschillende applicaties. Klik op één van de onderstaande items om de betreffende applicatie te openen. Let op: deze applicaties zijn alleen bedoeld voor medewerkers van Surplus.


Spot (digitale werkplek & intranet)


Outlook (webmail)


Ons Portaal (medewerkersportaal)


AFAS InSite (medewerkersportaal)


SOLO (Surplus Online Leren & Ontwikkelen)


Speur, Spreek en Sprint (Zenya)


TOPdesk SelfService (I&A-meldingen)


Account SelfService (deblokkeer je account of reset je wachtwoord)


Bel me terug

Laat uw gegevens achter en wij bellen u binnen 1 werkdag terug.

    * Verplicht in te vullen